تبلیغات
آمیخته بازاریابی ابزار بازاریابی تکنیک ها و استراتژی های بازاریابی

قالب وب سایت


آمیخته بازاریابی ابزار بازاریابی تکنیک ها و استراتژی های بازاریابی
دپارتمان تحقیقات بازاریابی و تبلیغات | مشاوره بازاریابی و فروش | برندسازی و افزایش فروش 
نویسندگان

1-    باید مزیت رقابتی داشته باشیم ... با توجه به جلسات آموزشی من در ..... در حضور حضرتعالی و همکاران داشتم به نظر شما ما در مورد این دو محصول چه مزیت رقابتی ایجاد کرده ایم؟

a.      آیا بسته بندی مامتمایز است؟

b.     آیا سطح دسترسی ما به مشتریان متمایز است؟

c.      آیا تبلیغات متمایز داشته ایم؟

d.     آیا خدمات پس از فروش متمایز داشته ایم؟

e.      آیا قیمت متمایز داشته ایم؟

f.       آیا کیفیت متمایز و استثنایی داشته ایم؟

g.      آیا طعم خاص واستثنایی داشته ایم؟

h.     آیا گارانتی و وارانتی داشته ایم؟

i.        ایا تحقیقات بازار و واحد بازاریابی ویژه و استثنایی با نیروهای زبده و خبره داشته ایم؟

2-    تیم فروش حرفه ای و با انگیزه داشته باشیم.....

a.      آیا تیم فروش ما حرفه ای هستند اگر حرفه ای نیستند چرا؟

b.     آیا نیروهای با انگیزه ایجاد کرده ایم؟

c.      آیا نیروهای فروش بسیار حرفه ای و گران قیمت داشته ایم؟

d.     ایا در کنار آموزش های حرفه ای خود انگیزه های لازم را داده ایم؟

e.      آیا در نیروهای فروش خود ایجاد تعهد کارایی اثربخشی همراه با انگیزه های لازم ارایه نموده ایم؟

f.       چه اندازه به مدیریت منابع انسانی فکر کرده و کار کرده ایم؟

g.      چقدر حامی و پشتیبان تیم های خود بوده ایم؟

3-    4پی بازاریابی را رعایت کرده باشیم.....

a.      ایا استراتژی های قیمت گذاری خاصی ایجاد کرده ایم؟

b.     آیا برنامه های پروموشن پلن و ترفیع محصول خاصی داشته ایم؟

c.      آیا محصول ما ویژه استثنایی و خاص و متمایز است؟

d.     آیا کانال های توزیع و پخش ما حرفه ای استثنایی ویژه متمرکز و خاص هستند؟ایا لجستیک با کیفیت داشته ایم؟

4-    مشتریان و عاملین وفادار و محبوب ایجاد کنیم.....

a.      ما چه اندازه بین مغازه داران ایجاد وفاداری نمودیم ؟

b.     تاکنون برای وفادارسازی مغازه داران چه کرده ایم؟

c.      چه اندازه برند ما بین مغازه داران محبوب است؟

d.     تا کنون چه هدیه و چه برنامه خاصی برای آنها داشته ایم؟

e.      آیا مشتریان از ما نگاه خوب و پر انرژی دارند؟

f.       آیا احترام خاصی برای ما قائلند؟

g.      چه اندازه ما را دوست دارند؟

5-    مصرف کننده های وفادار و خاص ایجاد کنیم .....

a.      چه اندازه در برنامه های برندینگ خود به مصرف کننده توجه کرده ایم؟

b.     تاکنون چه جوایزی به آنها داده ایم؟

c.      برای ایجاد محبوبیت و وفاداری چه برنامه هایی داشته ایم؟

d.     چقدر به آنها احترام گذاشته وبه حقوق آنها ارزش قائل شده ایم؟

e.      چه اندازه در جمع مصرف کنندگان حضور گرم و صمیمی داشته ایم؟

f.       چقدر در برنامه های پرمخاطب مصرف کنندگان گام های مثبتی را برداشته ایم؟

g.      برای فروشگاه های زنجیره ای که ویترین ومحبوب مردم هستند چه کرده ایم؟

h.     چه اندازه توانستیم در قلب و روح مردم نفوذ داشته باشیم؟

i.        ایا در اعیاد و جشن های آنها حضور داشته ایم؟

6-    .....




[ جمعه 25 بهمن 1392 ] [ 06:15 ب.ظ ] [ www.khooyeh.com khooyeh.ir ]
نظرات
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وب سایت

www.khooyeh.com
گروه متخصصان مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas. مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 13سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......
2-فهیمه احمدی
o کارشناس ارشد روانشناسی بالینی، نویسنده، مترجم، مشاور و مدرس ، دارای 5 کتاب چاپ شده در حوزه ادبیات، بازاریابی، تبلیغات، فروش و برند، مدیر عامل گروه GMAS، مدرسه بازاریابی، فروش وتبلیغات ایران، منشور مدیریت ایران و منشور بازاریابی ایران آکادمی بازاریابی، کلینیک بازاریابی، کلینیک برند و ... ،دارای مدارک معتبر TTC, FCE،تدریس و ارایه سمینار با همکاری آقای خویه در زمینه های روانشناسی فروش، بازاریابی، ارتباطات و تبلیغات،دارای ده ها اثر چاپ شده در نشریات مختلف، مهمان وکارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما ،تهیه کننده ومجری بسته های آموزشی بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند و خلاقیت
تماس با ما: khooyeh@gmail.com
khooyehali@yahoo.com
info@khooyeh.com
fahimeh.ahmady@yahoo.com
09372991608
09122991608
ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و ....
لینک های مفید
آمار سایت
بازدیدهای امروز : نفر
بازدیدهای دیروز : نفر
كل بازدیدها : نفر
بازدید این ماه : نفر
بازدید ماه قبل : نفر
تعداد نویسندگان : عدد
كل مطالب : عدد
آخرین بروز رسانی :
Google

در این وبلاگ
در كل اینترنت





Powered by WebGozar